웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
•••GlaMor Rose•••
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

خر به خداوند گفت : خدایا من می خواهم خر باشم اما پنجاه سال برای

 خری همچون من عمری طولانی است. پس کاری کن فقط بیست سال

زندگی کنم و خداوند آرزوی خر را برآورده کرد

خدا سگ را آفرید و به او گفت : تو نگهبان خانه انسان خواهی بود

 و بهترین دوست و وفادارترین یار انسان خواهی شد . غذایی را که

به تو می دهند خواهی خورد و سی سال زندگی خواهی کرد .

تو یک سگ خواهی بود .

سگ به خداوند پاسخ داد : خداوندا سی سال زندگی عمری

 طولانی است .  کاری کن من فقط  پانزده سال عمر کنم 

و خداوند آرزوی سگ را برآورد ...


خدا میمون را آفرید و به او گفت : تو از این سو به آن سو و ازاین شاخه

 به آن شاخه خواهی پرید و برای سرگرم کردن دیگران کارهایجالب انجام

 خواهی داد و بیست سال عمر خواهی کرد . و یک میمون خواهی بود .

میمون به خدا پاسخ داد : بیست سال عمری طولانی است، من می خواهم

ده سال عمر کنم . و خداوند آرزوی میمون را برآورده کرد .

 و سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت :  تو انسان هستی .

تنها مخلوق هوشمند روی سطح کره زمین . تو می توانی ازهوش

خودت استفاده کنی و سروری همه موجودات را برعهدهبگیری و

بر تمام جهان تسلط داشته باشی . تو بیست سال عمر خواهی کرد .

انسان گفت : سرورم گرچه من دوست دارم انسان باشم، اما بیست

 سال مدت کمی برای زندگی است.آن سی سالی که خر نخواست، آن

 پانزده سالی که سگ نخواست و آن ده سالی که میمون نخواست زندگی

 کند ،  را به من بده . و خداوند آرزوی انسان را برآورده کرد ...
 
و از آن زمان تا کنون انسان فقط بیست سال مثل انسان زندگی می کند !

و پس از آن  ازدواج می کند و سی سال مثل خر کار می کند

 مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می برد

و پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند، پانزده سال مثل سگ از خانه ای

 که در آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و هرچه به او بدهند می خورد...

و وقتی پیر شد.

ده سال مثل میمون زندگی می کند؛از خانه این پسرشبه خانه آن

 دخترش می رود و سعی می کند مثل میمون نوه هایش را سرگرم کند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز، ،
[ 31 / 5 / 1392 ] [ 13:59 ] [ мõħáÐêšε ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

درود فراوان.به Glamor.roseخوش اومدید. دوستای گلم،پیشنهاد ها و انتقاد ها و نظرای زیباتونو تو دل بهاریتون نگه نداری و برامون بنویسید. ما هم سعی میکنیم بهترین ها رو براتون به نمایش بزاریم. با تشکر
امکانات وب